Pasja Fitness
facebook
logo pasja
FITNESS CENTRUM
Zapraszamy
na następujące
zajęcia fitness

Trening obwodowy

To fantastyczny, intensywny trening prowadzony na tak zwanych stacjach zadaniowych. Polega na wykonywaniu od kilku do kilkunastu następujących po sobie prostych ćwiczeń na specjalnie przygotowanych stacjach, przy wykorzystaniu różnych sprzętów fitness: piłek, hantli, taśm, stepów. Naprzemiennie angażujemy różne partie mięśniowe. Przerwy pomiędzy zadaniami są na tyle krótkie iż nie zapewniają pełnego wypoczynku i dzięki temu kolejne ćwiczenia wykonywane są przy coraz większym zmęczeniu. Intensywność lekcji stale wzrasta.Jest to doskonały sposób na wyrzeźbienie sylwetki, spalenie bardzo dużej ilość kalorii i tkanki tłuszczowej. Dzięki treningowi obwodowemu można fantastycznie podnieść wydolność, wzmocnić mięśnie, ścięgna i stawy. Zapraszamy do wspólnych treningów.

TBC Functional

( TBC Functional ) To nowoczesne podejście do treningu wzmacniającego, opartego na złożonych, wielostawowych ćwiczeniach funkcjonalnych angażujących jak największą ilość grup mięśniowych podczas jednego ćwiczenia. Podczas treningu aktywizujemy wszystkie rodzaje włókien mięśniowych i angażujemy mięśnie głębokie odciążając jednocześnie kręgosłup. Nie budujemy masy mięśniowej lecz poprawiamy siłę mięsni, szybkość, gibkość i wydolność Twojego ciała. Dodatkowo wykorzystujemy różnorodny sprzęt: hantle, obciążniki, piłki, taśmy, stepy. Korzystamy z najbardziej efektywnych ćwiczeń funkcjonalnych i metod treningowych ,(opieramy zajęcia na treningu cardio, interwałach, obwodach) tak aby kompleksować działać na mięśnie, stawy i efektywnie poprawiać wydolność i kondycję. Trening doskonale, wszechstronnie wzmacnia mięśnie, poprawia kondycję, rzeźbi sylwetkę i pomaga spalić tkankę tłuszczową. Doskonałe zajęcia dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania.

PILATES

Spokojny, płynny trening całego ciała przy muzyce relaksującej, oparty na metodzie J.Pilatesa. Istotą ćwiczeń jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni oraz stabilizacja kręgosłupa przy wykorzystaniu wielu ćwiczeń równoważnych. Metoda ta pozwala wysmuklić sylwetkę, zapobiega i niweluje bóle kręgosłupa i stawów,napięcia mięśniowe. Uczy nawyku poprawnego oddychania i wzorcowej postawy ciała. Wyraźnie spłaszcza brzuch, poprawia stabilność kręgosłupa, wzmacnia cały gorset mięśni głębokich odpowiedzialny za odciążenie kręgosłupa a dodatkowo relaksuje!!! Zajęcia są prowadzone przez doświadczonych instruktorów metody Pilates w formie podstawowych ćwiczeń ( Mat I i II ) jak również z wykorzystaniem licznego sprzętu ( Pilates Equipment ): małe i duże piłki,piłki eliptyczne ovoball, taśmy rehabilitacyjne , obręcze Pilates Ring ,specjalne rollery ( wałki ) do Pilatesu. Zajęcia często wzbogacamy elementami ćwiczeń zdrowego kręgosłupa, stretchingu powięzi i innych najefektywniejszych technik pomagających utrzymać nasz kręgosłup w zdrowiu. Zajęcia skierowane do wszystkich którzy chcą się poczuć lepiej, osób w każdym wieku, początkujących i zaawansowanych.

Zdrowy kręgosłup

To specjalny trening skupiony na wzmocnieniu mięśni biorących udział w stabilizacji kręgosłupa i rociąganiu wszystkich taśm mięśniowych, poprawiający ruchomość wszystkich stawów czyli trening będący niezbędną profilaktyką w dbałości o prawidłowe funkcjonowanie organizmu i zdrowie. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcia, jednocześnie ucząc prawidłowych nawyków ruchowych. Wszystkie ćwiczenia są bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, wzmacniają mięśnie dolnych partii ciała: brzucha, pośladków, ud oraz mięśnie grzbietu i mięśnie głębokie czyli stabilizujące kręgosłup. Podczas zajęć wykorzystywane są piłeczki, lekkie hantle, taśmy , wałki, ovoball. Zajęcia zdrowy kręgosłup to jedna najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej i zarazem połączenie kilku najlepszych metod ćwiczeń wzmacniających i rozciągających w tym: Treningu Funkcjonalnego, JOGI, PILATESU, STRETCHINGU POWIĘZI. Chcemy zaproponować Państwu zajęcia które w ciekawy i różnorodny sposób leczą nie tylko kręgosłup i plecy ale jednocześnie poprawiają kondycję , sprawność i świadomość odczuwania  ciała, poprawiają stan zdrowia i Twoje samopoczucie.

Step + NOGI BRZUCH POŚLADKI

( STEP + NOGI BRZUCH POŚLADKI ) Dynamiczne zajęcia z wykorzystaniem stepu w trakcie których koncentrujemy się na dolnych partiach ciała. Wzmacniamy mięśnie, modelujemy sylwetkę i poprawiamy Twoją wydolność. Idealny trening dla wszystkich którzy pragną mieć płaski brzuch, smukłe uda i jędrne pośladki !!! Zajęcia dla os. początkujących i zaawansowanych!!!

ZUMBA

To fantastyczne, zainspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i fitnessu. Innowacyjne, taneczne zajęcia które poprzez świetną zabawę i niepowtarzalną atmosferę kształtują sylwetkę, dbają o kondycję, wprawiają w świetne samopoczucie!!! Proste kroki taneczne,dynamiczne i ekscytujące kombinacje ruchów i rytmów latynoskich i międzynarodowych tj : merengue, salsa, rumba, twist i wiele innych tworzą niepowtarzalną lekcję która jest przede wszystkim świetną zabawą, jest łatwa i bardzo efektywna!!!! Łączy w sobie taniec i trening cardio, podczas którego spalasz ogromną ilość kalorii i modelujesz swoje ciało. Zumba jest innowacyjną koncepcją fitness- zabawy, tanecznych i pełnych optymizmu zajęć fitness dla każdego. Przeobrażając fitness w rozrywkę zyskała fanów na całym świecie.Zapraszamy wszystkich którzy lubią dobrą zabwę i chcą poprawić swoją kondycję.

Joga kręgosłupa

HATHA JOGA to prozdrowotne, zajęcia podczas których wykonujemy ćwiczenia ( asany) które doskonale wzmacniają stawy i mięśnie całego ciała, uelastyczniają a przede wszystkim nie obciążają kręgosłupa. Zajęcia są polecane wszystkim którzy odczuwają bóle kręgosłupa, sztywność stawów, którzy chcą w bezpieczny sposób wzmocnić mięśnie, zmniejszyć lub przeciwdziałać przykurczom, lepiej się poczuć i zrelaksować. Dzięki wykonywanym asanom kręgosłup pracuje w różnych kierunkach, w bezpiecznych zakresach ruchu. Wszystkie ćwiczenia są dobrane i modyfikowane indywidualnie dla poszczególnych osób . Duży nacisk kładziemy na dokładność wykonania ćwiczenia i jego zrozumienie. Z wszystkich grup pozycji Jogi wybieramy te asany które mają najkorzystniejszy wpływ na kręgosłup i mięśnie przykręgosłupowe. Pracujemy nad poprawą ruchomości bioder i obręczy barkowej. Ćwiczenia te wzmacniają, otwierają klatkę piersiową, korygują wady postawy i  fantastycznie relaksują. Są prowadzone przez doświadczonych, dyplomowanych instruktorów Jogi. Podczas zajęć wykorzystujemy pomoce do Jogi: wałki, paski, kostki. Każdą praktykę kończymy relaksacją. Zajęcia poranne trwają 75 minut wieczorne 90 min. Są to grupy ogóle, skierowane do osób początkujących jak i praktykujących dłużej Jogę.

TMT - trening interwałowy

bardzo dynamiczny trening fitness skierowany do wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe, oraz poprawiają wydolność organizmu. Ćwiczenia wykonywane są na trzech poziomach intensywności oraz trzech poziomach zaawansowania. Spalasz nawet ponad 600 kcal na jednym treningu!!! Zajęcia dla osób chcących podnieść swoją wydolność i podkręcić maksymalnie metabolizm.

Deepwork

to nowy wyjątkowy , stworzony przez Roberta Steinbachera, holistyczny, energetyczny trening funkcjonalny, oparty na 5 elementach ( ziemi, drewna, ognia, metalu i wody) które symbolizują różne źródła energii .DeepWORK pozwala sięgnąć do swojego wnętrza i skonfrontować swoje granice możliwości. Ćwiczenia i sekwencje ruchów zostały tak zaplanowane aby był zawsze związek pomiędzy napięciem ciała i rozluźnieniem w połączeniu z ćwiczeniami oddechowymi. Każdy uczestnik może trenować we własnym tempie, słuchając rytmu swojego ciała . W trakcie lekcji wykonujemy najpierw proste sekwencje ruchów , przygotowujące ciało do dalszej pracy i stopniowo przechodzimy do dynamicznej kombinacji ćwiczeń gdzie możesz sprawdzić swoje możliwości. Zajęcia są skierowane dla każdego, ćwiczymy na boso, przy użyciu tylko maty ( bez innych dodatkowych sprzętów, przyborów fitness) Trening jest prowadzony przez wykwalifikowanego instruktora programu deepWORK. Zapraszamy we wtorki na 17.15.

Step & Shape

STEP & SHAPE Bardzo dynamiczne zajęcia łączące choreografię na stepie i wzmacnianie. Pierwsza część lekcji opiera się na tanecznej choreografii z wykorzystaniem stepu, dzięki czemu poprawiasz koordynację ruchową, kondycję,intensywnie działasz na układ krążenia i pobudzasz spalanie tkanki tłuszczowej. W drugiej części lekcji wykonujemy różnorodne ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie przy jednoczesnym utrzymaniu pracy cardio. Są to fantastyczne, urozmaicone i co najważniejsze kompleksowo modelujące sylwetkę zajęcia. Łączą taniec i ćwiczenia w jednym treningu!!!

BODY – SHAPE

BODY – SHAPE wielowymiarowy, kompleksowy trening całego ciała, skierowany do wszystkich osób na każdym poziomie zaawansowania jako doskonała forma wzmacniająca wszystkie mięśnie, poprawiająca kondycję , wytrzymałość i wydolność organizmu oraz intensywnie wspomagająca spalanie tkanki tłuszczowej. Podczas zajęć wykorzystujemy liczny sprzęt fitness taki jak: hantle, obciążniki,piłki, stepy, taśmy, tubingi, tak by stale urozmaicać treningi i zaskakiwać ciało nowymi wyzwaniami. Dzięki temu treningi są zawsze ciekawe a różnorodność ćwiczeń i metod treningowych pozwala w zaskakująco szybkim tempie wymodelować sylwetkę, bardzo poprawić wydolność oraz spalać tkankę tłuszczową. Na zajęciach BODY -SHAPE masz okazję spotkać się z różnymi rodzajami treningów takich jak: siłowe, wytrzymałościowe, kondycyjne: kardio, interwałowe, obwodowe oraz tak zwany mix czyli metody łączące klika z wymienionych w jeden wspólny intensywny trening. Dzięki temu Twoje ciało pracuje zawsze inaczej, jest stale zaskakiwane, działasz wszechstronnie na mięśnie i stawy co daje rewelacyjne możliwości ogromnej poprawy sprawności całego ciała i jego wyglądu. Zajęcia dla wszystkich.

ANIMAL FLOW-

ANIMAL FLOW  to nowoczesny, płynny system ćwiczeń z masą własnego ciała, który opiera się na naśladowaniu ruchu zwierząt. Pięknie wzmacnia i rozciąga ciało. Czerpie on inspirację z innych form poruszania się, takich jak parkour, breakdance, joga, gimnastyki , jednak łączy je w nowy , spójny i bardzo płynny system ćwiczeń i uzupełnia o zupełnie nowe elementy. Dzięki treningowi poprawiasz mobilność, stabilność, elastyczność, siłę , wytrzymałość oraz rozwój mięśniowo-nerwowy. Trening składa się z sześciu głównych komponentów-mobilizacji nadgarstków, aktywacji  pozycji zwierzęcych, specyficznych form rozciągania, poruszania się, przejść pomiędzy pozycjami oraz tzw.,,flow,, czyli ciągów ruchów, które mogą być wcześniej opracowane lub freestyle.Serdecznie zapraszamy w co druga sobotę na godz 11.00 Zajęcia dla wszystkich.

PILOXING

Piloxing  to fantastyczne, połączenie pilatesu na stojąco, boksu i tańca w jednej bardzo dynamicznej lekcji!!!  To zaskakujące połączenie daje Ci możliwość fenomenalnie ,, wyrzeźbić ciało” , wzmocnia Cię psychicznie, daje wewnętrzną siłę i dawkę pozytywnej energii. Autorką treningu jest Szwedka: tancerka, trenerka boksu i instruktorka pilates. Są to zajęcia  bardzo intensywne, które miedzy innymi rozkręcają metabolizm, wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej, modelują ramiona i uelastyczniają mięśnie.  Lista zalet jest znacznie dłuższa. Przekonaj się sam/ sama. Ćwiczymy na boso lub w skarpetkach antypoślizgowych. Przyda się ręcznik i koniecznie woda:)Serdecznie zapraszamy od 4 stycznia 2018 w czwartki na 21.10 !!!

Wszystkie zajęcia trwają 50 minut
zapisz się już dziś !