Pasja Fitness
facebook
logo pasja
FITNESS CENTRUM
Zapraszamy
na następujące
zajęcia fitness

bodyART

bodyART -JEST TRENINGIEM XXI WIEKU !!!- to holistyczny,funkcjonalny trening całego ciała z grupy treningów Body&Mind. Funkcjonalny gdyż dotyka wszystkich grup mięśniowych i kierunków ruchów ciała człowieka. Jest zarówno statyczny jak i dynamiczny. Oparty jest na filozofii medycyny chińskiej.  ZASKAKUJE ZAWSZE POZYTYWNIE WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW !!! To nowy sposób na odstresowywanie się i poprawianie siły i stabilności swojego ciała. JEST TRENINGIEM TERAPEUTYCZNYM i PROZDROWOTNYM . bodyART to balans. to oddychanie, to funkcjonalny trening. To  jedyny program zajęć fitness który łączy płynnie kilka programów zajęć w jedną lekcję:  łączy miedzy innymi: trening siłowy , trening stabilizacyjny i relaksację w jedną spójną i piękną lekcję.  Poprzez celowy dobór ćwiczeń i pozycji , wzajemnie ze sobą połączonych , ciało przełamuje niewłaściwe nawyki i ścieżki ruchu i uczy się prawidłowej postawy, niweluje niepożądane napięcia mięśni. Uczysz się prawidłowego, świadomego ruchu. Wspaniale rozciągasz ciało i jednocześnie je wzmacniasz. Uczysz się ruchów wraz z oddychaniem.bodyART jest skierowany do osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania. Końcowym zadaniem bodyART jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania całego ciała. Tylko nieliczni, certyfikowani w naszym kraju instruktorzy bodyART mogą prowadzić ten innowacyjny prozdrowotny trening.Serdecznie zapraszamy

CORE & stretching

CORE & STRETCHING – Nowość!!! Spokojny trening z rodziny zajęć BODY & MIND – czyli coś dla ciała i Twojego dobrego samopoczucia. Jest to lekcja skierowana do wszystkich , do osób w każdym wieku podczas której przede wszystkim bardzo dużo się rozciągamy, przywracamy prawidłowe zakresy ruchów  stawów  i mięśni, zdejmujemy z naszego ciała zbędne napięcia. Dodatkowo wzmacniamy osłabione mięśnie środka, wszystkie głębokie mięśnie  w tym mięśnie przykręgosłupowe,  mięśnie brzucha , m. dna miednicy i mięśnie stabilizujące nasze ciało . Trening ma na celu przeciwdziałać bólom pleców, bioder, zmniejszać przykurcze mięśniowe i niwelować skutki długotrwałego siedzenia. Po zajęciach czujemy się przyjemnie zrelaksowani i rozciągnięci. Pracujemy nad całymi taśmami mięśniowymi, powięziami, zwiększamy mobilność czyli ruchomość w stawach, stabilność ciała i elastyczność. Trening ten uczy też utrzymywania prawidłowej postawy, znacznie poprawia równowagę, zmniejsza ryzyko kontuzji i ryzyko pojawienia się bólów krzyża. Ćwiczenia są świetnym uzupełnieniem innych dynamicznych treningów. Najważniejsze iż  odwracamy skutki długotrwałego siedzenia i rozluźniamy zmęczone i zbyt napięte mięśnie. Zajęcia prowadzi Marzena Kostyk -zapraszamy serdecznie do kolejnej nowej grupy już od 6 grudnia 2018

TBC Functional

( TBC Functional ) To nowoczesne podejście do treningu wzmacniającego, opartego na złożonych, wielostawowych ćwiczeniach funkcjonalnych angażujących jak największą ilość grup mięśniowych podczas jednego ćwiczenia. Podczas treningu aktywizujemy wszystkie rodzaje włókien mięśniowych i angażujemy mięśnie głębokie odciążając jednocześnie kręgosłup. Nie budujemy masy mięśniowej lecz poprawiamy siłę mięsni, szybkość, gibkość i wydolność Twojego ciała. Dodatkowo wykorzystujemy różnorodny sprzęt: hantle, obciążniki, piłki, taśmy, stepy. Korzystamy z najbardziej efektywnych ćwiczeń funkcjonalnych i metod treningowych ,(opieramy zajęcia na treningu cardio, interwałach, obwodach) tak aby kompleksować działać na mięśnie, stawy i efektywnie poprawiać wydolność i kondycję. Trening doskonale, wszechstronnie wzmacnia mięśnie, poprawia kondycję, rzeźbi sylwetkę i pomaga spalić tkankę tłuszczową. Doskonałe zajęcia dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania.

PILATES

Spokojny, płynny trening całego ciała przy muzyce relaksującej, oparty na metodzie J.Pilatesa. Istotą ćwiczeń jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni oraz stabilizacja kręgosłupa przy wykorzystaniu wielu ćwiczeń równoważnych. Metoda ta pozwala wysmuklić sylwetkę, zapobiega i niweluje bóle kręgosłupa i stawów,napięcia mięśniowe. Uczy nawyku poprawnego oddychania i wzorcowej postawy ciała. Wyraźnie spłaszcza brzuch, poprawia stabilność kręgosłupa, wzmacnia cały gorset mięśni głębokich odpowiedzialny za odciążenie kręgosłupa a dodatkowo relaksuje!!! Zajęcia są prowadzone przez doświadczonych instruktorów metody Pilates w formie podstawowych ćwiczeń ( Mat I i II ) jak również z wykorzystaniem licznego sprzętu ( Pilates Equipment ): małe i duże piłki,piłki eliptyczne ovoball, taśmy rehabilitacyjne , obręcze Pilates Ring ,specjalne rollery ( wałki ) do Pilatesu. Zajęcia często wzbogacamy  ćwiczeniami zdrowego kręgosłupa, stretchingu  i innych najefektywniejszych technik pomagających utrzymać nasz kręgosłup w zdrowiu a stawy w bardzo dobrej ruchomości. Zajęcia skierowane do wszystkich którzy chcą się poczuć lepiej, osób w każdym wieku,( również * fit senior), początkujących i zaawansowanych.

Zdrowy kręgosłup

To specjalny trening skupiony na wzmocnieniu mięśni biorących udział w stabilizacji kręgosłupa i rociąganiu wszystkich taśm mięśniowych, poprawiający ruchomość naszych stawów czyli trening będący niezbędną profilaktyką w dbałości o prawidłowe funkcjonowanie organizmu i zdrowie. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcia, jednocześnie ucząc prawidłowych nawyków ruchowych. Wszystkie ćwiczenia są bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, wzmacniają mięśnie dolnych partii ciała: brzucha, pośladków, ud oraz mięśnie grzbietu i mięśnie głębokie czyli stabilizujące kręgosłup. Podczas zajęć często wykorzystywane są piłeczki, taśmy , wałki, ovoball, slidy. Zajęcia zdrowy kręgosłup to jedna z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej i zarazem połączenie kilku najlepszych metod ćwiczeń wzmacniających i rozciągających w tym: Treningu Funkcjonalnego, JOGI, PILATESU, STRETCHINGU POWIĘZI. Chcemy zaproponować Państwu zajęcia które w ciekawy i różnorodny sposób leczą nie tylko kręgosłup i plecy ale jednocześnie poprawiają kondycję , sprawność i świadomość odczuwania  ciała, poprawiają stan zdrowia i Twoje samopoczucie.

Step + NOGI BRZUCH POŚLADKI

( STEP + NOGI BRZUCH POŚLADKI ) Dynamiczne zajęcia z wykorzystaniem stepu w trakcie których koncentrujemy się na dolnych partiach ciała. Wzmacniamy mięśnie, modelujemy sylwetkę i poprawiamy Twoją wydolność. Idealny trening dla wszystkich którzy pragną mieć płaski brzuch, smukłe uda i jędrne pośladki !!! Zajęcia dla os. początkujących i zaawansowanych!!!

ZUMBA

To fantastyczne, zainspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i fitnessu. Innowacyjne, taneczne zajęcia które poprzez świetną zabawę i niepowtarzalną atmosferę kształtują sylwetkę, dbają o kondycję, wprawiają w świetne samopoczucie!!! Proste kroki taneczne,dynamiczne i ekscytujące kombinacje ruchów i rytmów latynoskich i międzynarodowych tj : merengue, salsa, rumba, twist i wiele innych tworzą niepowtarzalną lekcję która jest przede wszystkim świetną zabawą, jest łatwa i bardzo efektywna!!!! Łączy w sobie taniec i trening cardio, podczas którego spalasz ogromną ilość kalorii i modelujesz swoje ciało. Zumba jest innowacyjną koncepcją fitness- zabawy, tanecznych i pełnych optymizmu zajęć fitness dla każdego. Przeobrażając fitness w rozrywkę zyskała fanów na całym świecie.Zapraszamy wszystkich którzy lubią dobrą zabwę i chcą poprawić swoją kondycję.

Joga

HATHA JOGA to prozdrowotne, zajęcia podczas których wykonujemy ćwiczenia ( asany) które doskonale wzmacniają i uelastyczniają stawy i mięśnie całego ciała. Joga uczy prawidłowego oddechu, podnosi świadomość ciała i życia. Zajęcia są polecane wszystkim którzy odczuwają  sztywność mięśni i stawów, którzy chcą w bezpieczny sposób wzmocnić mięśnie, zmniejszyć lub przeciwdziałać przykurczom, lepiej się poczuć i zrelaksować. Dzięki wykonywanym asanom kręgosłup pracuje w różnych kierunkach, w bezpiecznych zakresach ruchu. Wszystkie ćwiczenia są dobrane i modyfikowane indywidualnie dla poszczególnych osób. Pracujemy nad poprawą ruchomości bioder i obręczy barkowej. Ćwiczenia te wzmacniają, otwierają klatkę piersiową, korygują wady postawy i  fantastycznie relaksują. Są prowadzone przez doświadczonych, dyplomowanych instruktorów Jogi. Podczas zajęć wykorzystujemy pomoce do Jogi: wałki, paski, koce,kostki, krzesła. Każdą praktykę kończymy relaksacją. Duży nacisk kładziemy na dokładność wykonania pozycji i na jej zrozumienie. Prowadzimy zajęcia na dwóch poziomach zaawansowania: JOGA 1  – są to grupy początkujące – zajęcia dla wszystkich którzy chcą nauczyć się podstaw jogi. Poznajesz tu podstawowe asany( pozycje jogi), uczysz się jak jak prawidłowo pracować aby pomóc sobie w ewentualnych dolegliwościach.Zajęcia te będą idealnym wprowadzeniem do pierwszych pozycji odwróconych. Poznasz też pierwsze techniki relaksacji i pracy z oddechem. Sprzyjać to będzie ogólnej poprawie samopoczucia, poprawie ruchomości stawów, zmniejszenia zbędnych napięć mięśniowych. Zajęcia te są polecane również dla osób które miały dłuższą przerwę w praktyce jogi i chciałyby wrócić do regularnej praktyki. Zajęcia Joga 1 prowadzimy rano 9.00 ( pon i środy) oraz po południu w czwartki godz 17.00. Grupy początkujące prowadzi Katarzyna Pieńkos- absolwentka podyplomowych studiów Joga i Relaksacja( na wydziale Rehabilitacja AWF Warszawa), wieloletni instruktor fitness i pilates. Zajęcia JOGA 2 grupa zaawansowana – ( zajęcia prowadzone metodą B.K.S. Iyengara prze dyplomowanego nauczyciela tej metody) są to zajęcia skierowane dla osób praktykujących regularnie jogę minimum kilka-kilkanaście miesięcy i znających bardzo dobrze prawidłową pracę w asanach, umiejących samodzielnie wykonywać asany odwrócone lub ich warianty. Ufamy że na tym poziomie znasz wszystkie nazwy pozycji i wiesz na czym polega w nich praca. Na tej lekcji doskonalimy asany z poprzednich poziomów, podejmujemy większe wyzwania, wyzwalając większą energię i jednocześnie pogłębiając rozumienie siebie. Tu nauczyciel jest już bardziej asystentem w Twojej jogowej podróży. Zajęcia odbywają się w piątki w godz 20.00- 21.30. Grupę zaawansowaną( Joga 2) prowadzi Marta Janiec- dyplomowana nauczycielka jogi metodą Iyengara w stopniu Intermediate Junior II.

INTERWAŁ CLASS- trening interwałowy

Lekcja przeznaczona dla osób o różnym stopniu zaawansowania treningowego.Dla kobiet i mężczyzn. Jest to trening z grupy kardio : pozwala na utratę dużej ilości kalorii, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej ( w szczególnie opornych miejscach jak brzuch i uda),wzmacnia serce, poprawia kondycję, ułatwia kształtowanie pożądanej sylwetki. Dodatkowo wysoko przyspiesza metabolizm do kilkunastu godzin po treningu!!! Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń w systemie interwałowym, praca w zmiennym tempie( wysiłek naprzemiennie z odpoczynkiem). Ćwiczenia na poszczególne grupy mięśniowe przeplatamy podskokami i biegiem. Na tych zajęciach poznacie miedzy innymi: Tabatę, TMT, i wiele innych systemów interwałowych, tak aby Wasze ciało dostawało ciągle nowe wyzwania. Każda lekcja jest inna ale zawsze intensywna. Zajęcia dla osób chcących podnieść swoją wydolność i podkręcić  metabolizm.

Deepwork

to nowy wyjątkowy , stworzony przez Roberta Steinbachera, holistyczny, energetyczny trening funkcjonalny..DeepWORK pozwala sięgnąć do swojego wnętrza i skonfrontować swoje granice możliwości. Ćwiczenia i sekwencje ruchów zostały tak zaplanowane aby był zawsze związek pomiędzy napięciem ciała i rozluźnieniem w połączeniu z ćwiczeniami oddechowymi.  W trakcie lekcji wykonujemy najpierw proste sekwencje ruchów , przygotowujące ciało do dalszej pracy i stopniowo przechodzimy do dynamicznej kombinacji ćwiczeń gdzie możesz sprawdzić swoje możliwości. Zajęcia są skierowane dla każdego, ćwiczymy na boso, przy użyciu tylko maty ( bez innych dodatkowych sprzętów, przyborów fitness) Trening jest prowadzony przez wykwalifikowanego instruktora programu deepWORK. Zapraszamy we wtorki na 17.15.

Step & Shape

STEP & SHAPE Bardzo dynamiczne zajęcia łączące choreografię na stepie i wzmacnianie. Pierwsza część lekcji opiera się na tanecznej choreografii z wykorzystaniem stepu, dzięki czemu poprawiasz koordynację ruchową, kondycję,intensywnie działasz na układ krążenia i pobudzasz spalanie tkanki tłuszczowej. W drugiej części lekcji wykonujemy różnorodne ćwiczenia wzmacniające i rzeźbiące mięśnie przy jednoczesnym utrzymaniu pracy cardio. Są to fantastyczne, urozmaicone i co najważniejsze kompleksowo modelujące sylwetkę zajęcia. Łączą taniec i ćwiczenia w jednym treningu!!!

BODY – SHAPE

BODY – SHAPE wielowymiarowy, kompleksowy trening całego ciała, skierowany do wszystkich osób na każdym poziomie zaawansowania jako doskonała forma wzmacniająca wszystkie mięśnie, poprawiająca kondycję , wytrzymałość i wydolność organizmu oraz intensywnie wspomagająca spalanie tkanki tłuszczowej. Podczas zajęć wykorzystujemy liczny sprzęt fitness taki jak: hantle, obciążniki,piłki, stepy, taśmy, tubingi, tak by stale urozmaicać treningi i zaskakiwać ciało nowymi wyzwaniami. Dzięki temu treningi są zawsze ciekawe a różnorodność ćwiczeń i metod treningowych pozwala w zaskakująco szybkim tempie wymodelować sylwetkę, bardzo poprawić wydolność oraz spalać tkankę tłuszczową. Na zajęciach BODY -SHAPE masz okazję spotkać się z różnymi rodzajami treningów takich jak: siłowe, wytrzymałościowe, kondycyjne: kardio, interwałowe, obwodowe oraz tak zwany mix czyli metody łączące klika z wymienionych w jeden wspólny intensywny trening. Dzięki temu Twoje ciało pracuje zawsze inaczej, jest stale zaskakiwane, działasz wszechstronnie na mięśnie i stawy co daje rewelacyjne możliwości ogromnej poprawy sprawności całego ciała i jego wyglądu. Zajęcia dla wszystkich.

ANIMAL FLOW-

ANIMAL FLOW  to nowoczesny, płynny system ćwiczeń z masą własnego ciała, który opiera się na naśladowaniu ruchu zwierząt. Pięknie wzmacnia i rozciąga ciało. Czerpie on inspirację z innych form poruszania się, takich jak parkour, breakdance, joga, gimnastyki , jednak łączy je w nowy , spójny i bardzo płynny system ćwiczeń i uzupełnia o zupełnie nowe elementy. Dzięki treningowi poprawiasz mobilność, stabilność, elastyczność, siłę , wytrzymałość oraz rozwój mięśniowo-nerwowy. Trening składa się z sześciu głównych komponentów-mobilizacji nadgarstków, aktywacji  pozycji zwierzęcych, specyficznych form rozciągania, poruszania się, przejść pomiędzy pozycjami oraz tzw.,,flow,, czyli ciągów ruchów, które mogą być wcześniej opracowane lub freestyle.Serdecznie zapraszamy w co druga sobotę na godz 11.00 Zajęcia dla wszystkich.

PILOXING

Piloxing  to fantastyczne, połączenie pilatesu na stojąco, boksu i tańca w jednej bardzo dynamicznej lekcji!!!  To zaskakujące połączenie daje Ci możliwość fenomenalnie ,, wyrzeźbić ciało” , wzmocnia Cię psychicznie, daje wewnętrzną siłę i dawkę pozytywnej energii. Autorką treningu jest Szwedka: tancerka, trenerka boksu i instruktorka pilates. Są to zajęcia  bardzo intensywne, które miedzy innymi rozkręcają metabolizm, wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej, modelują ramiona i uelastyczniają mięśnie.  Lista zalet jest znacznie dłuższa. Przekonaj się sam/ sama. Ćwiczymy na boso lub w skarpetkach antypoślizgowych. Przyda się ręcznik i koniecznie woda:)Serdecznie zapraszamy w czwartki na godzinę 21.10 !!!

Wszystkie zajęcia trwają 50 minut
zapisz się już dziś !