Pasja Fitness
facebook
logo pasja
FITNESS CENTRUM
Zapraszamy
na następujące
zajęcia i kursy

JOGALATES

JOGALATES -to wspaniałe połączenie jogi i gimnastyki pilates. Elementy jogi wpływają na siłę, gibkość oraz umysł natomiast pilates wzmocni mięśnie głębokie środka naszego ciała czyli stabilizujące kręgosłup. Cała lekcja kładzie nacisk na odpowiednią postawę, prawidłowe płynne i świadome oddychanie. Jest wspaniałym sposobem na pracę ciała i umysłu . Połączenie tych obu technik daje wiele korzyści zdrowotnych. W pierwszej części lekcji dominuje zazwyczaj joga, która pięknie wydłuża i odciąża kręgosłup, otwiera biodra,  rozgrzewa i uczy prawidłowej postawy. Kolejna cześć to ćwiczenia z metody Pilates podczas których docenisz i odczujesz każdy ruch, zaangażujesz mięśnie głębokie i nauczysz się integracji oddechu z wolnym ruchem. Udział w lekcji wymaga od nas skupienia  na precyzji wykonywanych asan i ćwiczeń, dzięki czemu ciało się wzmacnia a umysł odpoczywa od innych codziennych  spraw, biegu myśli  i stresów. Lekcja trwa 50 min

bodyART

bodyART – to piękna płynna lekcja dla całego ciała i umysłu z nurtu Body&Mind. Funkcjonalna praca z ciałem gdyż dotyka wszystkich grup mięśniowych, taśm mięśniowych i kierunków ruchów ciała człowieka. Jest zarówno statyczna jak i dynamiczna. Oparta  na filozofii medycyny chińskiej.  ZASKAKUJE ZAWSZE POZYTYWNIE WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW !!! To nowy sposób na odstresowywanie się i poprawianie siły i stabilności swojego ciała. JEST TRENINGIEM TERAPEUTYCZNYM i PROZDROWOTNYM . bodyART to balans. to oddychanie, to funkcjonalny trening. To niepowtarzalny program zajęć  który łączy płynnie kilka technik pracy z ciałem  w jedną lekcję:  łączy miedzy innymi:  jogę, trening siłowy , trening stabilizacyjny, elementy pilates i relaksację w jedną spójną i piękną lekcję.  Poprzez celowy dobór ćwiczeń i pozycji , wzajemnie ze sobą połączonych , ciało przełamuje niewłaściwe nawyki i ścieżki ruchu i uczy się prawidłowej postawy, niweluje niepożądane napięcia mięśni. Uczysz się prawidłowego, świadomego ruchu. Wspaniale rozciągasz ciało i jednocześnie je wzmacniasz. Uczysz się ruchów wraz z oddychaniem.bodyART jest skierowany do osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania. Końcowym zadaniem bodyART jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania całego ciała. Tylko nieliczni, certyfikowani w naszym kraju instruktorzy bodyART mogą prowadzić ten innowacyjny prozdrowotny trening. Na zajęciach ćwiczymy koniecznie bez obuwia. Serdecznie zapraszamy

GIMNASTYKA KRĘGOSŁUPA I ROZCIĄGANIE& stretching

 GIMNASTYKA KRĘGOSŁUPA i rozciąganie  Spokojna lekcja z rodziny zajęć terapii kręgosłupa i korektywy – czyli coś dla ciała, zdrowia i Twojego dobrego samopoczucia. Jest to lekcja skierowana do wszystkich którzy prowadzą siedzący tryb życia lub mają pracę w pozycji siedzącej. Polecamy ją dla osób w każdym wieku. Podczas tej gimnastyki  przede wszystkim uczymy się odzyskać  prawidłową postawę ciała, uczymy się stabilizacji kręgosłupa  oraz bezpiecznie rozciągamy ciało i mięśnie, poprawiamy zakresy ruchów w  stawach, elastyczność ścięgien , więzadeł . Dodatkowo zdejmujemy z naszego ciała zbędne napięcia. Rozciąganie jest nam bardzo potrzebne między innymi po to aby przeciwdziałać przykurczom mięśni, polepszyć ich ukrwienie i dotlenienie i aby wyraźnie zmniejszyć stres ( napięcie w ciele jest związane ze zbyt dużym napięciem mięśni). Zapomnisz o spiętym karku i bólach kręgosłupa. Zadbasz o zdrowie stawów. Czy wiesz że wystarczy już 10 min ćwiczeń rozciągających aby poczuć się lepiej? Odczuć przypływ energii i przyjemny relaks w ciele? Ćwiczenia rozciągające są polecane wszystkim tym którzy mają problemy z zasypianiem. Dlaczego? Ponieważ obniżasz poziom stresu, dotleniasz ciało i relaksujesz mięśnie przed snem. Dodatkowo w tej lekcji delikatnie wzmacniamy osłabione mięśnie stabilizujące kręgosłup. Trening ma na celu przeciwdziałać bólom pleców, bioder, zmniejszać przykurcze mięśniowe i niwelować skutki długotrwałego siedzenia!!! Idealne zajęcia dla wszystkich którzy mają siedzący tryb pracy.  Po zajęciach czujemy się przyjemnie zrelaksowani, dotlenieni i rozciągnięci. Pracujemy nad całymi taśmami mięśniowymi, powięziami, zwiększamy mobilność czyli ruchomość w stawach, stabilność ciała i elastyczność. Gimnastyka ta uczy  utrzymywania prawidłowej postawy, uczy prawidłowego oddychania, znacznie poprawia równowagę, zmniejsza ryzyko kontuzji i ryzyko pojawienia się bólów krzyża. Ćwiczenia są świetnym uzupełnieniem innych dynamicznych treningów. Najważniejsze iż  odwracamy skutki długotrwałego siedzenia i rozluźniamy zmęczone i zbyt napięte mięśnie.Zajęcia dla wszystkich, osób w każdym wieku, początkujących i zaawansowanych.Ćwiczymy bez obuwia:) Przyda się ręcznik na matę.

TBC Functional

( TBC/INTERWAŁ) Lekcja dynamiczna i intensywna. To nowoczesne podejście do treningu wzmacniającego, opartego na złożonych, wielostawowych ćwiczeniach funkcjonalnych angażujących jak największą ilość grup mięśniowych podczas jednego ćwiczenia. Podczas treningu aktywizujemy wszystkie rodzaje włókien mięśniowych i angażujemy mięśnie głębokie odciążając jednocześnie kręgosłup. Nie budujemy masy mięśniowej lecz poprawiamy siłę mięśni, szybkość, gibkość i wydolność Twojego ciała. Dodatkowo wykorzystujemy różnorodny sprzęt: hantle, obciążniki, piłki, taśmy,tubingi, minibandy, stepy. Korzystamy z najbardziej efektywnych ćwiczeń funkcjonalnych i metod treningowych ,(opieramy często zajęcia na treningu cardio, interwałach, obwodach) tak aby kompleksować działać na mięśnie, stawy i efektywnie poprawiać wydolność i kondycję. Trening doskonale, wszechstronnie wzmacnia mięśnie, poprawia kondycję, rzeźbi sylwetkę i pomaga spalić tkankę tłuszczową. Doskonałe zajęcia dla osób które chcą spalić dużą ilość kalorii i wzmocnić mięśnie całego ciała. Na zajęciach koniecznie ćwiczymy w obuwiu sportowym i przynosimy dodatkowy ręcznik na matę:)

PILATES

PILATES -Spokojny, płynny trening całego ciała przy muzyce relaksującej, oparty na metodzie J.Pilatesa. Istotą ćwiczeń jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni oraz stabilizacja kręgosłupa przy wykorzystaniu wielu ćwiczeń równoważnych. Metoda ta pozwala wysmuklić sylwetkę, zapobiega i niweluje bóle kręgosłupa i stawów,napięcia mięśniowe. Uczy nawyku poprawnego oddychania i wzorcowej postawy ciała. Wyraźnie spłaszcza brzuch, poprawia stabilność kręgosłupa, wzmacnia cały gorset mięśni głębokich odpowiedzialny za odciążenie kręgosłupa a dodatkowo relaksuje!!! Zajęcia są prowadzone przez doświadczonych instruktorów metody Pilates w formie podstawowych ćwiczeń ( Mat I i II ) jak również z wykorzystaniem licznego sprzętu ( Pilates Equipment ): małe i duże piłki,piłki eliptyczne ovoball, taśmy rehabilitacyjne , obręcze Pilates Ring ,specjalne rollery ( wałki ) do Pilatesu. Zajęcia często wzbogacamy  ćwiczeniami zdrowego kręgosłupa, stretchingu  i innych najefektywniejszych technik pomagających utrzymać nasz kręgosłup w zdrowiu a stawy w bardzo dobrej ruchomości. Zajęcia skierowane do wszystkich którzy chcą się poczuć lepiej, osób w każdym wieku, początkujących i zaawansowanych.Ćwiczymy bez obuwia 🙂 Na zajęcia koniecznie przynosimy ręcznik na matę.

Zdrowy kręgosłup

ZDROWY KRĘGOSŁUP -To spokojny trening skupiony na wzmocnieniu mięśni biorących udział w stabilizacji kręgosłupa i rozciąganiu wszystkich taśm mięśniowych. Zajęcia poprawiające ruchomość naszych stawów, wzmacniające osłabione mięśnie i rozciągające te zbyt napięte.A wszystko w jednej lekcji zdrowy kręgosłup – zajęciach będących w dzisiejszych czasach niezbędną profilaktyką w dbałości o prawidłowe funkcjonowanie organizmu i Twoje zdrowie!!! Zajęcia redukują zbyt duże napięcia mięśniowe w ciele, uczą prawidłowej postawy ciała , zwracają uwagę na świadomy oddech i jednocześnie uczą prawidłowych nawyków ruchowych. Wszystkie ćwiczenia są bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, wzmacniają mięśnie pleców i brzucha ( w tym tak ważne mięśnie stabilizujące kręgosłup) oraz dolnych partii ciała. Podczas każdej lekcji dużo się rozciągamy. Zawsze zwracamy uwagę na prawidłowe wykonywanie ćwiczeń. Korzystamy z pomocy różnego rodzaju sprzętu do ćwiczeń i rozciągania:maty, małe piłeczki, taśmy rehabilitacyjne , paski do Jogi ,wałki do masażu, ovoball, slidy.  Zajęcia zdrowy kręgosłup to jedna z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej i zarazem połączenie kilku najlepszych metod ćwiczeń wzmacniających i rozciągających w tym: Treningu Funkcjonalnego, JOGI, PILATESU, STRETCHINGU POWIĘZI. Chcemy zaproponować Państwu zajęcia które w ciekawy i różnorodny sposób leczą nie tylko kręgosłup i plecy ale jednocześnie poprawiają samopoczucie i redukują stres. Jeśli masz siedzącą pracę , dokuczają Ci bóle pleców, bioder lub kolan,czujesz sztywność ciała i mięśni lub bardzo dawno nie ćwiczyłaś/ ćwiczyłeś – to jest to idealna aktywność dla Ciebie. Zajęcia prowadzą tylko wysoko wykwalifikowani instruktorzy z wieloletnim doświadczeniem. Ćwiczymy bez obuwia, przynosimy ręcznik na matę:)

Step + NOGI BRZUCH POŚLADKI

( STEP + NOGI BRZUCH POŚLADKI ) Dynamiczne zajęcia z wykorzystaniem stepu w trakcie których koncentrujemy się na dolnych partiach ciała. Wzmacniamy mięśnie, modelujemy sylwetkę i bardzo poprawiamy Twoją wydolność.Pierwsza część lekcji jest zawsze z wykorzystaniem Stepu,  rozgrzewająca choreografia na stepie podniesie Twój metabolizm i przygotuje ciało do dalszych ćwiczeń skierowanych na mięśnie nóg, pośladków i brzucha. Idealny trening dla wszystkich którzy lubią wyzwania i pragną mieć płaski brzuch, smukłe uda i jędrne pośladki !!! Przynosimy zawsze sportowe obuwie na zmianę i ręcznik na matę.

ZUMBA

To fantastyczne, zainspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i fitnessu. Innowacyjne, taneczne zajęcia które poprzez świetną zabawę i niepowtarzalną atmosferę kształtują sylwetkę, dbają o kondycję, wprawiają w świetne samopoczucie!!! Proste kroki taneczne,dynamiczne i ekscytujące kombinacje ruchów i rytmów latynoskich i międzynarodowych tj : merengue, salsa, rumba, twist i wiele innych tworzą niepowtarzalną lekcję która jest przede wszystkim świetną zabawą, jest łatwa i bardzo efektywna!!!! Łączy w sobie taniec i trening cardio, podczas którego spalasz ogromną ilość kalorii i modelujesz swoje ciało. Zumba jest innowacyjną koncepcją fitness- zabawy, tanecznych i pełnych optymizmu zajęć fitness dla każdego. Przeobrażając fitness w rozrywkę zyskała fanów na całym świecie.Zapraszamy wszystkich którzy lubią dobrą zabawę i chcą poprawić swoją kondycję. Przynosimy koniecznie obuwie sportowe na zmianę:)

Joga

HATHA JOGA to prozdrowotne, zajęcia podczas których wykonujemy ćwiczenia (asany), które doskonale wzmacniają i uelastyczniają stawy i mięśnie całego ciała. Joga uczy prawidłowego oddechu, podnosi świadomość ciała i życia. Zajęcia są polecane wszystkim, którzy odczuwają  sztywność mięśni i stawów, którzy chcą w bezpieczny sposób wzmocnić mięśnie, zmniejszyć lub przeciwdziałać przykurczom, lepiej się poczuć i zrelaksować. Dzięki wykonywanym asanom kręgosłup pracuje w różnych kierunkach, w bezpiecznych zakresach ruchu. Wszystkie ćwiczenia są dobrane i modyfikowane indywidualnie dla poszczególnych osób. Pracujemy nad poprawą ruchomości bioder i obręczy barkowej. Ćwiczenia te wzmacniają, otwierają klatkę piersiową, korygują wady postawy i  fantastycznie relaksują. Są prowadzone przez doświadczonych, dyplomowanych instruktorów Jogi. Podczas zajęć wykorzystujemy pomoce do Jogi: wałki, paski, koce,kostki, krzesła. Każdą praktykę kończymy relaksacją. Duży nacisk kładziemy na dokładność wykonania pozycji i na jej zrozumienie. Prowadzimy obecnie zajęcia na  kilku poziomach zaawansowania: –  grupa początkująca – zajęcia dla wszystkich którzy chcą nauczyć się podstaw jogi. Poznajesz tu podstawowe asany (pozycje jogi), uczysz się jak prawidłowo pracować aby pomóc sobie w ewentualnych dolegliwościach.Zajęcia te będą idealnym wprowadzeniem do pierwszych pozycji odwróconych. Poznasz też pierwsze techniki relaksacji i pracy z oddechem. Sprzyjać to będzie ogólnej poprawie samopoczucia, poprawie ruchomości stawów, zmniejszenia zbędnych napięć mięśniowych. Zajęcia te są polecane również dla osób które miały dłuższą przerwę w praktyce jogi i chciałyby wrócić do regularnej praktyki. Zajęcia w pon środy i czwartki  prowadzi Katarzyna Pieńkos- absolwentka podyplomowych studiów Joga i Relaksacja (na wydziale Rehabilitacja AWF Warszawa), licznych kursów, szkoleń i warsztatów jogi.wieloletni instruktor i trener innych form w tym fitness, zdrowy kręgosłup, stretching i pilates. Zajęcia JOGA 2 kurs dla osób zaawansowanych – piątki 19.00 ( lekcje prowadzone metodą B.K.S. Iyengara przez dyplomowanego nauczyciela tej metody) są to zajęcia skierowane dla osób praktykujących regularnie jogę minimum kilka-kilkanaście miesięcy i znających bardzo dobrze prawidłową pracę w asanach, umiejących samodzielnie wykonywać asany odwrócone lub ich warianty. Ufamy że na tym poziomie znasz wszystkie nazwy pozycji i wiesz na czym polega w nich praca. Na tej lekcji doskonalimy asany z poprzednich poziomów, podejmujemy większe wyzwania, wyzwalając większą energię i jednocześnie pogłębiając rozumienie siebie. Tu nauczyciel jest już bardziej asystentem w Twojej jogowej podróży.  Grupę zaawansowaną( Joga 2) prowadzi Marta Janiec- dyplomowana nauczycielka jogi metodą Iyengara w stopniu Intermediate Junior II.

Warsztaty weekendowe Jogi – wprowadzenie lub pogłębiona praktyka – w sezonie 2020 /2021 odbędzie się cykl kilku  dwugodzinnych warsztatów Jogi w soboty w godzinach  11.00-13.00. Zaproponujemy Państwu warsztaty typu:,, wprowadzenie do Jogi,,- tu poznacie podstawowe asany, prawidłową pracę ciała w pozycjach, łatwe warianty pozycji stojących i siedzących, będzie to tez nauka prawidłowego oddychania i wstęp do relaksacji.

Warsztaty pogłębionej praktyki – skierowane do osób już regularnie ćwiczących Jogę, ale chcących popracować głębiej nad danymi partiami ciała. Np fokus na barki lub biodra, lub na nauce stania na głowie.

Warsztaty Jogi dla dzieci –  ( 60 min) zajęcia Jogi dla dzieci i ich rodziców, dedykowane dla dzieci  w wieku 5-10 lat. Podczas zajęć uczymy się asan Jogi poprzez zabawę, wspólnie z rodzicami ćwiczymy i bawimy się. Uczymy się też koncentracji na swoim ciele i oddechu,  poprawiamy koordynację ruchową.

ANIMAL FLOW

ANIMAL FLOW  to nowoczesny, płynny system ćwiczeń z masą własnego ciała, który opiera się na naśladowaniu ruchu zwierząt. Pięknie wzmacnia i rozciąga ciało. Czerpie on inspirację z innych form poruszania się, takich jak parkour, breakdance, joga, gimnastyki , jednak łączy je w nowy , spójny i bardzo płynny system ćwiczeń i uzupełnia o zupełnie nowe elementy. Dzięki treningowi poprawiasz mobilność, stabilność, elastyczność, siłę , wytrzymałość oraz rozwój mięśniowo-nerwowy. Trening składa się z sześciu głównych komponentów-mobilizacji nadgarstków, aktywacji  pozycji zwierzęcych, specyficznych form rozciągania, poruszania się, przejść pomiędzy pozycjami oraz tzw ,,flow” czyli ciągów ruchów, które mogą być wcześniej opracowane lub freestyle.Ćwiczymy  koniecznie bez obuwia:) Obecnie w grafiku są zajęcia tylko dla grupy zaawansowanej.

Wszystkie zajęcia trwają 50 minut
zapisz się już dziś !